Pengikut Blog

3 Jan 2012

Minggu Exam

Alhamdulilah , akhirnya dapat jugak aku posting dalam blog ini. Sudah beberapa bulan aku tidak mengUPDATE dalam blog ini. Maklum la , padahal aku memang sibuk kerana sibuk dengan Assignment/Quiz/Persentation/Midterm n yang paling gempakkk iaitu exam FINAL..hahahah..tak lupa juga busy ngan FACEBOOK.hahahaha..maklum la aku kan ramai peminat..hehehe.. (berangan jap jadik artis walauponnnn...hahahaha)

Okeylah , so mulai hari ini aku akan segera mengupdate dalam blog ini dan akan mengemaskini blog ini supaya nampak gak cm blog official aku MYAPIH. So aku akan mengUPDATE dgn menggunakan blog ini nanti. Kepada sesiapa yang belum jadik follower aku ini , plezz jadi follower ek..aku janji akan citer hot-hot story yang latestttt... (jadik wartawan mulut murai jappp...)

So memandangkan aku sekarang ni dalam mood EXAM FINAL..so aku kurangkan skit nk UPDATE blo yer la..mana taknya , aku nk tumpu tuk 6 paper nt..so aku kena study betul-betul tuk dapat result yang terbaik dan gempak.. Amin..InsyaAllah... :)

Aku akan segera mengUDPATE blog aku setelah aku free dan bebas dari cengkaman FINAL EXAM sepenuhnya , buat masa sekarang ni aku nk tumpu kat final dulu yeerrrr..so lepas 19hb Januari 2012 aku akan bebas dan akan update latest isu kat cni yerr...t kita bergosip-gosip..hahahaha...

Kat cni aku nk lampirkan jadual final exam tuk sem ni ::
  • MANDRIN I - 11/1/2012
  • PENGANTAR STATISTIK - 13/1/2012
  • SAINS PEMIKIRAN ETIKA - 14/01/2012
  • UNDANG-UNDANG PERNIAGAAN - 18/01/2012
  • PENGURUSAN PEMASARAN - 19/01/2012

Pastuuuuuu..aku merdeka...yeayyy..horrrayyyy...bestnyaaaaa..

Okeylah,sampai disini yer aku nk posting kat blog ini , so ad masa nt leh aku posting lagik yerrr...

Salam sayang

Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters