Pengikut Blog

18 Ogo 2011

Baju Raya + Gene Martino

GENE MARTINO..sudah tidak asing lagi dalam dunia fesyen terutama baju-baju melayu dan juga baju kurung semasa hari raya AidilFitri mahupun AidilAdha. Gene Martino menjadi pilihan semua rakyat Malaysia yang menggemari fabrik dari Gene Martino. Setiap negeri mempunyai cawangan Gene Martino mustahil bagi yang tinggal di bandar seperti Kuala Lumpur tidak mengenali GENE MARTINO. Selain daripada menyediak satu set pakaian hari raya untuk sebuah family ,Gene Martino juga menyediakan menjual baju batik , seluar , kemeja dan kot yang berkualiti dan hasil import dari luar negara lagi.

div style="text-align: justify;">Ramai yang memilih pakaian Gene Martino untuk dijadikan pakaian semasa hari Lebaran nanti. Mungkin ramai yang beranggapan terlalu mahal pakaian di Gene Martino. Memang tidak dapat disangkalkan lagi, harga pakaian di butik Gene Martino memang agak mahal sedikit dan ia sangat berkualiti. Walaupun mahal pihak Gene Martino still mengekalkan kualiti dan ciri fabrik yang terbaik untuk semua penggunanya.

Semalam saya telah pun melihat collection daripada Gene Martino di cawangan Tanah Merah, Kelantan Darul Naim. Almost pakaian sudah pakaian yang habis dijual. Memang mendapat sambutan. Harga yang saya lihat untuk sepasang baju melayu dewasa lebih kurang rm150.00. Mungkin yang kurang berkemampuan tidak akan membelinya. Bagi yang mampu dan yang sentiasa mengekalkan keselesaan pakaian mungkin akan membelinya. Saya pada mulanya agak terkejut jugak melihat harga yang begitu mahal tetapi kalau nak dibandingkan dengan kualiti memang 100% terbaik.

Oleh hal yang demikian bagi sesiapa yang belum lagi membeli pakaian untuk dipakai semasa Hari Lebaran nanti , eloklah semua kunjung ke cawangan Gene Martino disetiap negeri. Dan pilihlah dengan baik sekali dan menarik dihati. Yang penting selesa :)

Sampai disini dahulu saya mencoret untuk hari ini , lain kali saya coret lagi yer. Terima kasih kerana sudi membaca :)

Assalamualaikum....

Sekian

:: p/s :: perghhh..memang sumer lawa bju raya..p duit xder..hik2.. :)-->

3 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters