Pengikut Blog

7 Jun 2012

One Day Tok Bali

macam gaya seorang bapak tak aku???
Alhamdulilah semalam dapat jugak pergi ke Pantai Tok Bali , Pasir Puteh bersama keluarga dan sanak saudara. Walaupun dpt pergi kejap pon xpe..hahaha..semalam pergi pon dh nk pukul 4ptg..smpai kat sna lebih kurang pukl 6ptg coz jam giler jalan kat cni..aduyai..maklumla sekrang kan musim cuti sekolah , ad yang buat kenduri, jalan2 dan mcm2 lagik.

Hahaha..best giler kt dpt mandi air pantai...hahaha...adik aku tnya " kenapa air ni masin sgt" hahaha..nk gelak je aku asenya..hahaha.. Sebelum tu , dpt jugak aku kambus diriku kat dalam pasir..nk ilangkan penyakit la katakan..hahaha..habis gatal seluruh badan aku..hahaha...

Pas je siap mandi n tkar-tkar bju , trus je otw pulang ke rumah , coz hari dh makin gelap , hujan lagi...

p/s : teringin nk mandi kat Lost Tambun..hurmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...