Pengikut Blog

10 Jan 2012

Endless Love (Ang Babaeng Hinugot sa Aking Tadyang)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


yesss..akhirnya dapat jugak aku buat akaun kat TONTON..memang happy giler kot coz aku dh lama nk buat akaun ni tapi akaun aku asyik x verifi je kat e-mel aku..siot tul la..hahaha..last2 aku buat e-mel baru n akhirnya dapat jugak..hahaha...n then..tetiba aku tgk iklan kat tv3 online ad citer baru...so..aku trus la menghadap laptop..buku MANDRIN letak ketepi dulu..hahaha..citer ni citer filipina..aku memang minat kot..so...korang kalu nk tau dengan lebih lanjut..jom tonton (TONTON) dalam siri " Ang Babaeng Hinugot sa Aking Tadyang " @ Endless Love yang dibintangi oleh Dindong Dantes bersama heroinnya Maria Rivera.


pesanandarianaktikus :: sejak citer Dyesebel lagi aku suka tengok hero n heroin ni... :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters